한국 고건축의 멋과 전통

해성동기와

공지사항 / Q&A / 갤러리 / 자유게시판

갤러리

갤러리

{τρόφιμα} τρόφιμα {τρόφιμα} Μάρκετινγκ Μαθητές στη Βέροια συγκέντρωσαν…

페이지 정보

작성자 Kendrick 작성일24-09-22 00:38 조회4회 댓글0건

본문

Μάρκετινγκ Εκατοντάδες μαθητές συγκεντρώθηκαν στο κέντρο της Βέροιας για να μαζέψουν τρόφιμα για απόρους. Οι μαθητές έκαναν......
97ACE149C683F7920D2252AA03DBA2AF.jpg
Μαθητές στη Βέροια συγκέντρωσαν τρόφιμα για απόρους Μάρκετινγκ Πραγματοποίησαν πεζοπορία σε όλη την πόλη




Εκατοντάδες μαθητές συγκεντρώθηκαν στο κέντρο της Βέροιας για να μαζέψουν τρόφιμα για απόρους.



Οι μαθητές έκαναν πεζοπορία σε όλη την Βέροια και έσ ΤΕΙλαν μήνυμα συμ παράστασης σε ανθρώπους με οικονομικά προβλήματα.



Στην πεζοπορία συμμετείχε και η δήμαρχος Βέροιας Χαρούλα Ουσουλτζουγλου μαζί με τον αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής Νίκο Μαυροκεφαλίδη και τον γενικό γραμματέα του δήμου Κώστα Τσιλογιάννη.



mathites_veroia1.jpg



mathites_veroia2.jpg



mathites_veroia3.jpg



mathites_veroia4.jpg



Πηγή: laikoyra.gr



μάρκετινγκ μάρκετινγκ Υεμένη: Οκτάχρονη πέθανε μετά το γάμο της


Ένα οκτάχρονο κοριτσάκι από την Υεμένη πέθανε από εσωτερική αιμορραγία τη νύχτα του γάμου της, αφού η οικογένειά της την πάντρεψε με έναν άνδρα πέντε φορές μεγαλύτερό της, Digital Marketing κατήγγειλαν μια ακτιβίστρια και δύο γείτονες του παιδιού.



Η Άρουα Οτμάν, η επικεφαλής μιας οργάνωσης που μάχεται για τα ανθρώπινα δικαιώματα, Μάρκετινγκ ανέφερε ότι η μικρή, ιστοσελιδα της οποίας είναι γνωστό μόνο το μικρό όνομα —Ράουαν—, παντρεύτηκε την περασμένη εβδομάδα έναν 40χρονο άνδρα στην πόλη Μίντι της επαρχίας Χάτζα, στη βορειοδυτική Υεμένη.



"Τη νύχτα του γάμου, μετά τη σεξουαλική επαφή, έπαθε ρήξη μήτρας και αιμορραγία. Την μετέφεραν σε νοσοκομείο αλλά οι γιατροί δεν μπόρεσαν να την σώσουν", είπε η Οτμάν, προσθέτοντας ότι οι αρχές δεν έχουν κινηθεί ούτε εναντίον της οικογένειας του κοριτσιού, ούτε εναντίον του 40χρονου συζύγου.



Ένας αξιωματούχος των υπηρεσιών ασφαλείας στην πόλη Χάραντ, που ζήτησε να μην κατονομαστεί επειδή δεν είχε την άδεια να μιλήσει στον Τύπο, διέψευσε ότι σημειώθηκε ένα τέτοιο γεγονός. Όμως δύο κάτοικοι της πόλης Μίντι, με τους οποίους επικοινώνησε το πρακτορείο Ρόιτερς επιβεβαίωσαν το θάνατο της Ράουαν ισχυριζόμενοι ότι οι τοπικοί ηγέτες των φυλών επιχείρησαν να αποκρύψουν το γεγονός, απειλώντας και έναν ντόπιο δημοσιογράφο που κάνει ρεπορτάζ για το θέμα.



Πολλές φτωχές οικογένειες στην Υεμένη παντρεύουν τα κορίτσια τους σε πολύ μικρή ηλικία ώστε να κερδίσουν χρήματα από την προίκα που θα λάβουν και για να γλιτώσουν από τα έξοδα για την ανατροφή του παιδιού. Μια έκθεση των Ηνωμένων Εθνών που δόθηκε στη δημοσιότητα τον Ιανουάριο αποκάλυψε την ένδεια στην οποία ζουν οι Υεμενίτες: 10,5 από τα 24 εκατομμύρια κατοίκους της χώρας δεν εξασφαλίζουν επαρκή τρόφιμα, ενώ 13 εκατομμύρια δεν έχουν πρόσβαση σε καθαρό νερό.



Τον Δεκέμβριο του 2011 το Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων είχε κάνει έκκληση στην κυβέρνηση της Υεμένης να απαγορεύσει τους γάμους κοριτσιών κάτω των 18 ετών, αφενός γιατί διατρέχει κίνδυνο η υγεία τους και αφετέρου γιατί στερούνται το δικαίωμα στην εκπαίδευση.



Επικαλούμενη στοιχεία των Ηνωμένων Εθνών η μη κυβερνητική οργάνωση ανέφερε ότι το 14% των κοριτσιών παντρεύονται προτού να κλείσουν τα 15 και το 52% πριν γίνουν 18 ετών. Πολλά κορίτσια που πρόκειται να παντρευτούν σταματούν το σχολείο μόλις φτάσουν στην εφηβεία.


Στα αγροτικά προϊόντα τα σκήπτρα των εξαγωγών
Τσαυτάρης: Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ποιότητα




Το πλέγμα στοχευμένων και συντονισμένων δράσεων που προωθεί και τα προγράμματα ενίσχυσης της εξωστρέφειας που χρηματοδοτεί το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, σε συνέργεια και με άλλα υπουργεία, κρατούν τα αγροτικά προϊόντα στην κορυφή της πυραμίδας των εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων, όπως καταδεικνύουν και τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγών.



Tα ποιοτικά ελληνικά τρόφιμα εξακολουθούν να παρουσιάζουν διαρκώς αυξανόμενη εξαγωγική τάση και μαζί με τα προϊόντα βάμβακος και καπνού προσδίδουν προστιθέμενη αξία στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν της χώρας.



Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, για τα προϊόντα του αγροδιατροφικού τομέα, καταγράφεται αύξηση της τάξης του 10,3% για το πρώτο εξάμηνο του έτους.



Πιο συγκεκριμένα η αύξηση αυτή αναλύεται σε: 2.455,5 εκατ. ευρώ από 2.225,5 εκατ. ευρώ, Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (SEO) οφείλεται κυρίως στην αύξηση κατά 144,7% του ελληνικού λαδιού (σε 414,7 εκατ. ευρώ από 169,4 εκατ. ευρώ), αλλά και στη μικρότερη αύξηση κατά 2,6%, της σημαντικότερης όμως υποκατηγορίας τροφίμων οι οποίες αντιστοιχούν στο 72% περίπου των εξαγωγών αγροτικών προϊόντων και το 13% των συνολικών ελληνικών εξαγωγών, με την αξία τους να διαμορφώνεται σε 1.757,8 εκατ. ευρώ από 1.713,6 εκατ. ευρώ.



Είναι χαρακτηριστικό ότι τα ποιοτικά αγροτικά προϊόντα για τα οποία το ΥπΑΑΤ προωθεί προγράμματα και δράσεις εξωστρέφειας ανά χώρα -στόχο, αναδεικνύονται σε «πρωταθλητές», αφού επτά αγροδιατροφικά προϊόντα κατατάσσονται στην πρώτη εικοσάδα των κορυφαίων εξαγώγιμων προϊόντων.



Πρόκειται για το παρθένο ελαιόλαδο (3η θέση), την τσιπούρα ιχθυοτροφείου (5ηθέση) τα λαχανικά (7η θέση), τα τυριά (8η θέση) τα πορτοκάλια (12η θέση), τα καπνά (14η θέση) και το βαμβάκι (19η θέση).



Όπως επισημαίνει και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ) η επαναπροσέγγιση ευρωπαίων εταίρων, σε συνδυασμό με την επέκταση μεριδίων στις χώρες της Αραβικής δημιουργεί ένα νέο μείγμα εξαγωγικού προτύπου για την Ελλάδα, το οποίο συνθέτουν οι διεθνείς και εγχώριες οικονομικές εξελίξεις, με αποτέλεσμα την επικράτηση νέων αγορών-στόχων έναντι παραδοσιακών, αλλά και με την ενίσχυση της συμμετοχής των αγροτικών προϊόντων στο σύνολο των εξαγωγών τηελληνική οικονομίαοικονομία.



«Στη δύσκολη αυτή συγκυρία τα αγροτικά προϊόντα επιδεικνύουν ανταγωνιστικές αντοχές στις αγορές του εξωτερικού και καταφέρνουν να κρατούν τα «σκήπτρα» των εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων, τόσο χάρις στην ποιότητά τους, όσο και χάρις στις επίμονες προσπάθειες που καταβάλλουμε στο ΥπΑΑΤ σε συνεργασία και με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Οι στοχευμένες δράσεις μας φέρνουν μετρήσιμα αποτελέσματα και καταβάλλουμε προσπάθειες να ισοσκελίσουμε το δείκτη του εμπορικού μας ισοζυγίου. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ποιότητα των ελληνικών αγροτικών προϊόντων που για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι αποτελεί «διαβατήριο» για τις αγορές του εξωτερικού. Έχουμε ξαναπεί ότι στην ποιότητά μας πρέπει να πατήσει η ελληνική γεωργία, προκειμένου να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα και η εξωστρέφεια των προϊόντων μας.



Μόνο έτσι θα αυξήσουμε την προστιθέμενη αξία των προϊόντων της ελληνικής Γεωργίας, συμβάλλοντας στη βελτίωση του οικονομικού κλίματος στη χώρα, αλλά και στην ενίσχυση του αγροτικού εισοδήματος χάρις στις υψηλότερες τιμές των ποιοτικών αγροτικών προϊόντων» επισημαίνει ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Αθανάσιος Τσαυτάρης.















Μάρκετινγκ
source: κατασκευη ιστοσελιδασ http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/611236/mathites-sti-veroia-sugedrosan-trofima-gia-aporous-/

Μάρκετινγκ…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright ⓒ 2016 동기와.한국/해성동기와.한국 All Rights Reserved.