한국 고건축의 멋과 전통

해성동기와

공지사항 / Q&A / 갤러리 / 자유게시판

갤러리

갤러리

smartphone Selfie smartphone ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO «Selfie» η λέξη της χρονιά…

페이지 정보

작성자 Lindsey 작성일24-09-20 18:30 조회6회 댓글0건

본문

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO Τη λέξη «Selfie», Eshop: Τι eshop να ανοιξω που χρησιμοποιείται για να περιγράψει ένα αυτοπορτραίτο μέσω συνήθως smartphone ή webcam ανακήρυξε το Λεξικό της Οξφόρδης λέξη της χρονιάς. Η απόφαση βασίστηκε......
74C4D5F338221DFA338A5D4E909B3C3E.jpg
«Selfie» η λέξη της χρονιάς! ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO Νίκησε το «twerk»




Τη λέξη «Selfie», που χρησιμοποιείται για να περιγράψει ένα αυτοπορτραίτο  μέσω συνήθως smartphone ή webcam ανακήρυξε το Λεξικό της Οξφόρδης λέξη της χρονιάς. Η απόφαση βασίστηκε στο ότι αυξήθηκε κατά... 17.000% η χρήση της σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, όπως αναφέρει το Reuters.



Η λέξη επιλέχθηκε «αφού κέρδισε το momentum στον αγγλόφωνο κόσμο το 2013 καθώς εξελίχθηκε από τον κόσμο των social media σε μια κοινόχρηστη συντόμευση για την αυτο-φωτογραφία», τονίζεται.



Η λέξη «Selfie» νίκησε τη λέξη «twerk» που επίσης έγινε πολύ γνωστή τη χρονιά που κλείνει, Κατασκευή ιστοσελίδων: Εικόνες περιγράφοντας το προκλητικό κούνημα των... οπισθίων.




ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO Ένα ξενοδοχείο φτιαγμένο για το... Instagram!

Όταν τα social media επηρεάζουν ακόμα και τις ξενοδοχειακές μονάδες

Ένα νέο ξενοδοχείο εμπνευσμένο από φωτογραφίες που υπάρχουν στο Instasgram άνοιξε τις πόρτες του.

 

Το μοναδικό boutique ξενοδοχείο 1888 στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας έχει σχεδιαστεί έχοντας τους χρήστες του Instagram στο μυαλό, δηλαδή κάθε γωνία, κάθε λεπτομέρεια και κάθε στοιχείο του ξενοδοχείου έχει γίνει έτσι ώστε να θέλει ο επισκέπτης να το φωτογραφήσει και να το ανεβάσει στη συνέχεια στο λογαριασμό του στο Instagram.



art1.jpg

 

Το ξενοδοχείο, που «σε κάθε επίπεδό του έχει και μία διαφορετική άποψη», ενθαρρύνει τους επισκέπτες να βγάζουν φωτογραφίες τα έπιπλα, τα δωμάτια και τους λοιπούς χώρους και να τις δημοσιεύουν στο Instagram.

 

Και όσοι βγάλουν τις καλύτερες φωτογραφίες έχουν και δώρο: μια δωρεάν διανυκτέρευση στο 1888!



art2.jpg

 

 

Ο χώρος είναι πολύ εντυπωσιακός. Μια γι γάντια ψηφιακή κορνίζα κρέμεται στο χώρο υποδοχής με μια περιστρεφόμενη ψηφιακή τοιχογραφία των φωτογραφιών του Instagram και ένα χώρο για να βγάζει ο επισκέπτης μία selfie φωτογραφία (φωτογραφία του εαυτού του δηλαδή), την ώρα που κάνει check in - οι καλύτερες εμφανίζονται στους τοίχους του ξενοδοχείου για να τις… θαυμάσουν και οι άλλοι!



art3.jpg

 

 

Το πενταόροφο ξενοδοχείο, που πήρε το όνομά του (1888) προς τιμήν του έτους που η Kodak έβγαλε την πρώτη της φωτογραφική μηχανή, είναι διακοσμημένο με φωτογραφίες των επισκεπτών του από το Instagram, που σημαίνει ότι όσοι βγάλουν μια καλή φωτογραφία αφήνουν για πάντα το δικό τους στίγμα στο χώρο!



art4.jpg

 

 

Τα δωμάτια ξεκινούν από 89 140 ευρώ το βράδυ, αν και για όσους έχουν πάνω από 10.000 followers στο Instagram η διανυκτέρευση είναι δωρεάν!

 

Υπάρχει δωρεάν Wi-Fi, ενώ κάθε δωμάτιο διαθέ ΤΕΙ και ένα iPad που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επισκέπτης.

 



art5.jpg

 

Οι επισκέπτες έχουν επίσης την ευκαιρία να κερδίσουν μια επιπλέον δωρεάν διαμονή μέσω των μηνιαίων διαγωνισμών φωτογραφίας του ξενοδοχείου: έχεις την καλύτερη φωτογραφία; Μένεις άλλο ένα βράδυ δωρεάν!



art6.jpg

 

 

Ο Paul Fischman, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ξενοδοχείων 8Hotels, είπε στο Mashable ότι το ξενοδοχείο θέλει να εξυπηρετεί και να ικανοποιεί τον σύγχρονο ταξιδιώτη.

 

Η πάλαια ποτέ αποθήκη μαλλιού έχε πλέον γίνει ένα υπερπολυτελές ξενοδοχείο αξίας 19.000.000 λιρών. Διαθέ ΤΕΙ 90 δωμάτια, συμπεριλαμβανομένου ενός ρετιρέ στον τελευταίο όροφο με θέα στην πόλη.



art7.jpg

 



Ο Paul Fischmann είπε κλείνοντας: «Το 1888 διαθέ ΤΕΙ μια τόσο σύγχρονη αισθητική που νομίζαμε ότι νομίζουμε ότι καλύπτουμε και με το παραπάνω κάθε ταξιδιώτη που θέλει να πάρει μαζί του τις… αναμνήσεις από τη διαμονή του, χρησιμοποιώντας το smartphone του, αλλά και να μοιραστεί την εμπειρία του με τους φίλους του» .



art8.jpg

 



art9.jpg

 



art10.jpg

 
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO Και η HTC στο παιχνίδι με τα smartwatch

Θέμα χρόνου είναι, σύμφωνα με πηγές πολύ κοντά στην ταϊβανέζικη εταιρεία, η είσοδος και της HTC στην αγορά των "έξυπνων" ρολογιών

Θέμα χρόνου είναι, σύμφωνα με πηγές πολύ κοντά στην ταϊβανέζικη εταιρεία, η είσοδος και της HTC στην αγορά των "έξυπνων" ρολογιών. Ηδη, στη φετινή IFA, η Samsung με το νέο Galaxy Gear και η Sony με το αναβαθμισμένο SmartWatch 2 έδειξαν ότι πιστεύουν και επενδύουν σε μια νέα και ιδιαίτερα δυναμική αγορά.



Οσο οι φορητές συσκευές και κυρίως τα smartphones μεγαλώνουν σε μέγεθος, τα "έξυπνα" ρολόγια προβλέπεται να βρίσκουν τη θέση τους στον καρπό όλο και περισσοτέρων καταναλωτών, προσφέροντας την ευκολία μιας δεύτερης μικρής οθόνης αφής και της άμεσης ενημέρωσης για εισερχόμενα μηνύματα, κλήσεις, ειδοποιήσεις στα social media και άλλες πληροφορίες μέσω μικροεφαρμογών. Ακόμα, δε, και τις διαχείρισης φωνητικών κλήσεων, όπως με το Galaxy Gear που ενσωματώνει μικρόφωνο και ακουστικό ανοικτής ακρόασης

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι μέσα στο 2014 η HTC θα παρουσιάσει τη δική της πρόταση, θέλοντας να διευρύνει τη γκάμα των προϊόντων της που μέχρι πρόσφατα περιοριζόταν αποκλειστικά στα smartphones, με συσκευές κυρίως στη μεσαία και υψηλή κατηγορία τιμών.



Σημειώνεται ότι πριν από τρία χρόνια η HTC είχε επιχειρήσει- χωρίς τελικά τη ζητούμενη εμπορική επιτυχία -την είσοδό της στην αγορά των κινητόκινητό τηλέφωνο που βγήκε στην αγορά με λειτουργικό σύστημα Android.



Προς την κατεύθυνση της διεύρυνσης του portfolio προϊόντων της, η HTC παρουσίασε στο Βερολίνο μια σειρά από αξεσουάρ για smartphones.



To BoomBass είναι ένα μικρό επανα κινητόκινητό τηλέφωνο, ενισχύοντας την ακουστική αναπαραγωγή των χαμηλών συχνοτήτων.







Το HTC Fetch είναι ένα αισθητήρας που μπορ

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright ⓒ 2016 동기와.한국/해성동기와.한국 All Rights Reserved.