한국 고건축의 멋과 전통

해성동기와

공지사항 / Q&A / 갤러리 / 자유게시판

갤러리

갤러리

стэнфордский эксперимент - стэнфордский эксперимент вывод

페이지 정보

작성자 Niki Apple 작성일24-05-30 06:29 조회244회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=стэнфордский+экспе
 
 
стэнфордский эксперимент - стэнфордский эксперимент вывод [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
аралық ми физиологиясы - ми бөлімдері қызметі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
сынып сабақ жүйесін зерттеген кім - сабақта қолданылатын оқытудың әр түрлі формалары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
ойын технологиясы жоспар - ойын технологиясы арқылы балалардың тілін дамыту [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=12+қара+сөз+мағынасы
 
 
12 қара сөз мағынасы - он екінші қара сөз идеясы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
таңбалық әдіс - мәдениет семиотикасы слайд [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
Жұлын – ОЖЖ ең көне бөлігін құрайды. Ол омыртқа жотасының өзегінде орналасқан, өткізгіш және рефлексті қызмет атқаратын ОЖЖ бөлімі. Ерекшелік белгісі: оның. Ми бөлімдерініңқұрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары. Дистанционный образовательный портал "Евразийская наука". Ми. Сопақша ми жұлынмен тікелей байланысқан және екі түрлі қызмет өткізгіштік және рефлекторлық қызмет атқарады. Сопақша ми мидың сұр заты жұлындағыдай бiр ғана жерге топтаспай, ақ зат. Ми бөлімдері. Ми ұрықтың даму ерекшелігіне байланысты 5 бөлімнен тұрады: 1) Үлкен ми сыңары; 2) Аралық ми; 3) Ортаңғы ми; 4)Көпір; 5) Сопаша ми, 6) Мишық. 1. Сопақша ми- жұлынның жоғарғы шетінің. Таламус көп ядролы, көлемі және қызметі жағынан ең көрнектісі. Ол арқылы ми қыртысына әртүрлі сезім серпіністерін өткізетін жүйке талшықтары өтеді. 40 шақты. Ми бөлімдері. Жүйке жүйесі 2. Мидың құрылысы Ми бассүйектің ми 4. Сопақша ми Жұлынның жоғарғы шетінің жалғасы.Төменгі шеті жіңішкелеу,жоғарғы 5. Артқы ми. Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөлімдері. Жұлын. Ми. Ми бөлімдері, құрылысы мен қызметі: разия хасанова муж сопақша ми, ми көпірі, отыздан асып барамын скачать фильм мишық, ортаңғы және аралық ми, үлкен ми сыңарлары. Тәжірибе тақырыбы: «Дидактикалық ойын арқылы балалардың тілін дамыту». Тәжірибенің жұмыс істеу ұзақтығы. 3 этаптан тұрады: Жұмыс тәжірибесі 2018 жылдың қыркүйек айынан бастап жұмыс істеп. Ойынның мақсаты – Ойын технологиясы арқылы 5-6 жастағы балалардың сөйлеу тілін дамыту, сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Міндеті – баланың қызығушылығын ояту, белсенділігін арттыру. Дидактикалық ойындар – балалардың білімдерін арттырудың құралы. Сабақта ойындарды қолданудың түрлі жолдары бар. 2)сюжеттік-рөлдік ойындар; 3)драмалау ойындары; 4)музыкалық драмалау ойындары. Тіл дамыту жұмысының мазмұны:Тіл дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету. -Сөздік қорды молайту. -тілдің грамматикалық.
жб прогноз на сегодня
магическая битва на казахском
қысқаша көбейту формулалары мысалдар
кездейсоқтық перевод
школы павлодарской области

.
==============================================================

~~~~~ аксак темир китапханасы малимет ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright ⓒ 2016 동기와.한국/해성동기와.한국 All Rights Reserved.